Адміністрацыйныя працэдуры - ЦДО детей и молодежи г.Высокое
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адміністрацыйныя працэдуры

ПЕРАЛІК

адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца

ДУА " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Высокае»

у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян" (са зменамі і дапаўненнямі)

 

Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур Імя па бацьку, пасада (кабінет, тэлефон)

Нумар адміністрацыйнай працэдуры

Дні і час прыёму

Замяшчая асоба

Дзеркач Таццяна Віктараўна, намеснік дырэктара па ВВР(2 паверх, каб. 2.8, тэл. 91342)

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы( грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

 панядзелак-пятніца 08.30-13.00 14.00-17.00

Сідарава Л. Ю., метадыст (2 паверх, каб. 2.8, тел. 91342)

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем.

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

2.35. Выплата дапамогі на пахаванне

2.44. Выдача даведкі аб не выдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

6.1.1 Выдача дубліката дакумента аб адукацыі, дадатку да яго, дакументы аб навучанні (у выпадку ліквідацыі арганізацыі)

 

6.3 Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам

18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

 

 

 

 

 

 

 

Сідарава Людміла Юр'еўна, метадыст (2 паверх, каб. 2.8, тэл. 91342)

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

 

 

 

 

 

 

панядзелак-пятніца

 

09.00-13.00

 

14.00-17.00

 

 

 

 

 

 

Дзеркач Т. В.,

 

намеснік дырэктара па ВВР

 

(2 паверх, каб. 2.8, тел. 91342)

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

2.9 Ꞌ прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да трох гадоў

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы і рэабілітацыі

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

2.20. Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры